Ταϊλάνδη: Πουκέτ

Slider
| Οργανωμένο γκρουπ

Πουκέτ

“Σ’ ένα από τα ομορφότερα νησιά της Ασίας, το εξωτικό Πουκέτ, ταξίδεψαν οι διευθυντές μας μαζί με ακόμη 18 Pluton Travellers για την Πρωτοχρονιά του 2023. Το ταξίδι εκεί διήρκησε 9 μέρες-6 βράδια προσφέροντάς τους όμορφες και αξέχαστες εμπειρίες.

Το ταξίδι ξεκίνησε στις 30/12 με αναχώρηση από τη Λάρνακα μέσω ενδιάμεσου σταθμού και άφιξη στον προορισμό την επόμενη μέρα 31/12, παραμονή Πρωτοχρονιάς. Μετά την άφιξη και παραλαβή από τον τοπικό συνεργάτη οι ταξιδιώτες ξεναγήθηκαν στην Patong για μια πρώτη γνωριμία. Αργά το απόγευμα η ομάδα υποδέχθηκε όλη μαζί την αλλαγή του χρόνου στο κέντρο της Patong με εντυπωσιακά πυροτεχνήματα.

Την επόμενη μέρα μετά το πρόγευμα το πρόγραμμα ξεκίνησε με μια πρώτη στάση στο Karon View Point, ένα μοναδικό σημείο με πανοραμική θέα προς τις παραλίες Karon, Kata και Kata Noi. Η μαγεία της περιοχής αυτής είναι ότι συνδυάζει καταγάλανα νερά, τροπική βλάστηση και χρυσή άμμο καθιστώντας την μια από τις πιο όμορφες τοποθεσίες στο Πουκέτ.
Επόμενη στάση των ταξιδιωτών μας ήταν στο Prom Thep Cape, την όμορφη χερσόνηση δίπλα στην παραλία Nai Harn στο νοτιότερο σημείο του Πουκέτ. Στο ενδιάμεσο η ομάδα πέρασε και από την παραλία Rawai με τα σμαραγδένια νερά, εκεί όπου βρίσκεται ένα γραφικό ψαροχώρι με παραδοασιακές βάρκες. Στη συνέχεια, η ομάδα ταξιδιωτών μας επισκέφθηκε το υψηλότερο σημείο του νησιού όπου θα βρει κανείς το ναό του “Μεγάλο Βούδα” που είναι μεγαλοπρεπής καθώς προστατεύει το Πουκέτ και τους ανθρώπους του. Για τη μέρα αυτή πρό-τελευταία στάση ήταν στο ναό Wat Chalong ένας από τους ομορφότερους του νησιού λόγω της αρχιτεκτονικής του. Τελευταία στάση πριν την επιστροφή στο ξενοδοχείο ήταν στη Gems Gallery με μια τεράστια γκάμα από κοσμήματα.

Την τέταρη μέρα οι ταξιδιώτες μας αναχώρησαν για τον κόλπο Ao-Por όπου επιβιβάστηκαν για το νησί Hong μέσα σε κανό. Από εκεί επισκέφθηκαν το γνωστό νησί ως “James Bond”, με την επίσημη ονομασία Kao Ping Gun. Στο σημείο οι ταξιδιώτες μας χαλάρωσαν απολαμβάνοντας το σημείο, φωτογραφήθηκαν με φόντο τα καταγάλανα νερά. Στη συνέχεια επιβιβάστηκαν σε speedboat και θαύμασαν τα πετρώματα από ασβεστόλιθους, σταλαγμίτες και σταλακτίκες. Επόμενη στάση το νησί Naka όπου οι ταξιδιώτες μας χαλάρωσαν κολυμπώντας στα κρυστάλλινα νερά της περιοχής. Το βράδυ οι ταξιδιώτες είχαν την ευκαιρία να γευματίσουν και να γευτούν τοπική κουζίνα.

Η πέμπτη μέρα ήταν ελεύθερη για τους ταξιδιώτες μας. Κάποιοι από αυτούς επισκέφθηκαν τα γνωστά Phi Phi Islands

Την επόμενη μέρα που επίσης ήταν ελεύθερη για να τις περάσουν οι ταξιδιώτες μας όπως επιθυμούσαν. Μερικοί απ’ αυτούς τόλμησαν να ζήσουν την εμπειρία με ATV μηχανές στη ζούγκλα μέσα στα πυκνά δάση της περιοχής καταλήγοντας σε μια κρυμμένη παραλία, ενώ κάποιοι άλλοι προτίμησαν να ξεκουραστούν στην πισίνα του ξενοδοχείου ενώ άλλοι να χαλαρώσουν σε κάποια άλλη παραλία. Και η επόμενη μέρα ήταν επίσης ελέυθερη για την ομάδα μας. Μια μικρή ομάδα ταξιδιωτών επέλεξαν να ζήσουν την εμπειρία του rafitng μετά να περιηγηθούν με ελέφαντες ζώντας μια μοναδική εμπειρία. Για μεσημεριανό δοκίμασαν ένα ταιλανδέζικο τοπικό γεύμα και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν σε κάποιο κοντικό καταρράκη και λίμνη. Επίσης κάποιοι από τους ταξιδιώτες μας χαλάρωσαν στο ξενοδοχείο όπου διέμεναν. Το βράδυ οι περισσότεροι από την ομάδα παρακολούθησαν τοπικά show και παραστάσεις γνωρίζοντας ακόμη περισσότερο την τοπική κουλτούρα.

Ο δρόμος για την επιστροφή στην Κύπρο είχε ξεκινήσει και στις 07/01 οι ταξιδιώτες μας αφίχθηκαν στην Κύπρο.

Γενικότερα το ταξίδι ήταν μια μοναδική εμπειρία για όλους τους Pluton Travelers.

Αν επιθυμείτε κι εσείς να ζήσετε αυτή την εμπειρία μαζί μας , στείλτε μας email στο [email protected] ή συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο.

Pluton Travel & Tours,

FEATURED-ELENA-MARIOS
Ειρήνη & Μάριος

Ριβιέρα Μάγια

"Περάσαμε τέλεια το Μεξικό είναι παράδεισος".
FEATURED-ANDRIANI
Ανδριανή & Άγγελος

Πουκέτ

"Είδαμε πανέμορφους τόπους, καταπράσινα νερά, όλες οι εκδρομές ήταν φοβερές και τους ευχαριστούμε για όλα!!!".
TEST-FEATURED-PHUKET
Οργανωμένο γκρουπ

Ταϊλάνδη: Πουκέτ

"Για την Πρωτοχρονιά του 2023 οι διευθυντές μας ταξίδεψαν στο Πουκέτ παρέα με ακόμη 18 Pluton Travelers που μας επέλεξαν για το ταξίδι τους".