4ο Ταξίδι Περιπέτειας στην Αυστραλία με τον Μάριο Πρίαμο

australia--blog-featured

Δείτε όλα τα highlights της 4ης Αποστολής Περιπέτειας στην Αυστραλία.

Το ταξίδι μας αυτή τη φορά, μας έφερε σε ένα ιδιαίτερο και συνάμα πολύ μακρινό προορισμό. Η Αυστραλία με τα καγκουρό και τα κοάλα αποτελεί όνειρο ζωής για πολλούς. Στο άκουσμα του ονόματός της στο μυαλό μας έρχονται κατευθείαν άγρια ζώα, μείγμα τροπικών δασών, ερήμων, χρυσαφένιων παραλιών με κοραλλιογενής υφάλους, φύση και πολιτισμός σε ένα μοναδικό πάντρεμα, ιδιαίτερα και υπερσύγχρονα κτίρια όπως την Όπερα του Σίδνεϋ, ένα από τα διασημότερα κτίρια του 20ου αιώνα και φυσικά την ποιότητα ζωής που βρίσκεις μόνο εδώ. Οι διακοπές των Χριστουγέννων ήταν η καλύτερη περίοδος για το ταξίδι μας μιας και στην πόλη υπήρχαν πολλά events και ένα γιορτινό vibe!

Μέρα 1η – 2η: Λάρνακα – Μελβούρνη

Αναχωρήσαμε από το αεροδρόμιο της Λάρνακας με πτήσεις της Qatar Airways και τελικό προορισμό την Μελβούρνη. Ομολογουμένως πρόκειται για ένα κουραστικό ταξίδι καθώς διαρκεί 4 ώρες από Λάρνακα μέχρι Ντόχα και ακόμη 14 ώρες από Ντόχα μέχρι την Μελβούρνη αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο! Φτάνοντας στο αεροδρόμιο μας παρέλαβε ο οδηγός για την μεταφορά στο ξενοδοχείο. Στην διαδρομή θαυμάσαμε τα πανέμορφα φουτουριστικά κτίρια και τα υπέροχα πάρκα που δίνουν μια διαφορετική νότα στο τοπίο, σαν οάσεις στην μεγαλούπολη. Η Μελβούρνη με πληθυσμό πάνω από 4.000.000 κατοίκους αναδείχθηκε για 4 συνεχείς χρονιές ως η καλύτερη πόλη του κόσμου για να ζεις και όχι αδίκως αφού εδώ δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ανατροφή των παιδιών, στον αθλητισμό και φυσικά την ασφάλεια και καθαριότητα (όπως και το Σίδνεϋ).

Ημέρα 3η: Ολοήμερη Περιήγηση στην πόλη της Μελβούρνης

Σηκωθήκαμε νωρίς το πρωί και αναχωρήσαμε για την εκδρομή μας στην πόλη της Μελβούρνης. Είδαμε το εμπορικό κέντρο Bourke Street, την όμορφη οδό Collins Street με τα αμέτρητα καταστήματα, τον Καθεδρικό του Αγίου Παύλου, το παλαιότερο θέατρο της Μελβούρνης, Princess, που χρονολογείται από το 1854, το επιβλητικό Δημαρχείο, το Cricket Ground, το National Tennis Centre και φυσικά τους Βασιλικούς Βοτανικούς Κήπους της Μελβούρνης που είναι ιδανικοί για πικνίκ. Σειρά είχαν οι Κήποι Fitzroy. Με ιστορία άνω των 150 χρόνων αποτελούν σημαντικό σημείο στην Μελβούρνη ενώ το επισκέπτονται περισσότεροι από 2 εκατομμύρια άνθρωποι ετησίως. Το εξοχικό σπίτι Captain’s Cook Cottage που βρίσκεται στο εσωτερικό των κήπων κατασκευάστηκε από τους γονείς του διάσημου ναυτικού το 1755 και διατηρείται ακριβώς όπως τότε τον 18ο αιώνα. Η εκδρομή μας τελείωσε στο Eureka Skydeck για πανοραμική θέα της πόλης από τον 88ο όροφο στα 285 μέτρα. Ο εικονικός πύργος Eureka της Μελβούρνης είναι σήμερα το ψηλότερο κτίριο κατοικιών στον κόσμο.

Ημέρα 4η: Ημέρα Χριστουγέννων

Την μέρα των Χριστουγέννων αποφασίσαμε να περπατήσουμε σε όλη την πόλη. Οι περισσότεροι Αυστραλοί ήταν στα τεράστια πάρκα είτε να ξεκουράζονται διαβάζοντας το βιβλίο τους είτε να κάνουν barbeque, κάτι που οι Αυστραλοί πραγματικά λατρεύουν να κάνουν. Ψωνίσαμε στα μεγάλα καταστήματα, ξεκουραστήκαμε λίγο και μετά επισκεφθήκαμε το πολυτελές ξενοδοχείο Windsor για καφεδάκι. Το βράδυ περπατήσαμε στον πεζόδρομο πλάι του ποταμού Γιάρρα με τα πολλά φωτάκια από τα εστιατόρια να λαμπυρίζουν στο σκοτάδι. Δοκιμάσαμε πιάτα από καγκουρό που ήταν ομολογουμένως ιδιαίτερα νόστιμα και από ότι μάθαμε πολύ υγιεινά.

Ημέρα 5η: Great Ocean Road

Η σημερινή εκδρομή ήταν ένα οδικό ταξίδι κατά μήκος της ακτογραμμής Great Ocean Road. Ο δρόμος αυτός εμφανίζεται συνεχώς μέσα στις 10 γραφικότερες παραθαλάσσιες διαδρομές του κόσμου ενώ παγκοσμίου φήμης φωτογράφοι έρχονται στο σημείο για να απεικονίσουν μοναδικές εικόνες της γαλάζιας βαθιάς θάλασσας με τους απότομους παράκτιους γκρεμούς, εισόδους ποταμών, surfers και τις μεγάλες αμμώδεις παραλίες! Περάσαμε από τις πόλεις Torqau και Lorne και το διάσημο Bells Beach όπου διοργανώνονται διαγωνισμοί surfing με συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο. Είδαμε το Apollon Bay και τους βραχώδεις σχηματισμούς μέσα στην θάλασσα 12 Απόστολοι που η απαράμιλλη ομορφιά τους μας έκοψε την ανάσα ενώ οι αμέτρητοι cockatoo πέταγαν ελεύθεροι και έτρωγαν από τα χέρια μας. Κατεβήκαμε στο Scenic Walk, το πανέμορφο φαράγγι, αργότερα στις σπηλιές του Lord Arch και το παραθαλάσσιο μικρό χωριό Port Campbell χτισμένο πάνω σε γκρεμούς και μέσα σε πεύκα. Όλοι ξετρελάθηκαν με το απίστευτο θέαμα. Η μέρα έκλεισε με επιστροφή στο ξενοδοχείο, δείπνο και ξεκούραση.

Ημέρα 6η: Dandenong Ranges και νησί Phillip

Την 6η μέρα του ταξιδιού μας ξεκινήσαμε για την διαδρομή με το ατμοκίνητο τρένο Puffing Billy στην οροσειρά Dandenong Ranges μέσα σε πυκνή βλάστηση και βουνά. Στο αγρόκτημα του νησιού Churchill θαυμάσαμε τους υπέροχους κήπους, τα καγκουρό, τα κοάλα, την εκπληκτική θέα και τις αναπαλαιωμένες εξοχικές κατοικίες. Στην συνέχεια μεταφερθήκαμε στο Philip Island ένα από τα δημοφιλέστερα αξιοθέατα για άγρια ζωή της Αυστραλίας καθώς εδώ κατά το ηλιοβασίλεμα οι μικροί πιγκουίνοι αναδύονται από την θάλασσα και περπατούν στην παραλία για να ταΐσουν τα μικρά τους που κρύβονται στα σπιτάκια τους. Για να διατηρηθεί η ηρεμία της ζωής των πιγκουίνων στον φυσικό οικότοπο απαγορεύεται αυστηρά οποιαδήποτε φωτογράφιση ή βιντεοσκόπηση ενώ κυκλοφορούν rangers που ελέγχουν τις εκατοντάδες κόσμου που βρίσκονται εκεί για το μοναδικό θέαμα. Ήταν μια μοναδική εμπειρία ζωής που σίγουρα θα κρατήσουμε στην καρδιά και το μυαλό μας για πάντα.

Ημέρα 7η: Μελβούρνη – Σίδνεϋ

Φτάσαμε αεροπορικώς το πρωί στην πόλη του Σίδνεϋ και ξεκινήσαμε τις εξορμήσεις στην φανταστική αυτή πόλη. Το vibe του Σίδνεϋ εντελώς διαφορετικό, σαν να κατεβήκαμε στο Μαϊάμι! Η απίστευτη πολυκοσμία λόγω εορτών μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, παρόλα αυτά οι ντόπιοι ήταν ιδιαίτερα φιλικοί! Το Σίδνεϋ ιδρύθηκε το 1788, είναι η παλαιότερη πόλη της Αυστραλίας και χτίστηκε γύρω από το Λιμάνι Jackson, ένα από τα ομορφότερα λιμάνια βαθιάς θάλασσας στον κόσμο. Με πληθυσμό άνω των 5 εκατομμυρίων, το Σίδνεϋ είναι επίσης η μεγαλύτερη πόλη της Αυστραλίας. Περπατήσαμε στους δρόμους της πόλης και κάναμε τα ψώνια μας μιας και παντού υπήρχαν εκπτώσεις. Ήπιαμε τις μπύρες μας στα τοπικά μπαρ ή όπως τα αποκαλούν οι Αυστραλοί ξενοδοχεία αν και δεν παρέχουν διαμονή και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για διανυκτέρευση.

Ημέρα 8η: Βόλτα στην Πόλη και Ενυδρείο Θαλάσσιας Ζωής

Η μέρα μας ξεκίνησε στην ιστορική περιοχή Rocks μέσα από παλιές παμπ και γραφικά καταστήματα. Είδαμε το εμπορικό κέντρο, την αγορά του Σίδνεϋ με το μίγμα παλαιών και καινούργιων κτιρίων, την Chinatown, το Darling Harbour και την ιστορική Mrs Macquairie’s Chair που σκαλίστηκε από κατάδικους το 1810 για την σύζυγο του Κυβερνήτη Macquarie Elizabeth με εξαιρετική θέα προς την Όπερα και τη Γέφυρα του Λιμανιού. Περάσαμε από πολλά σημεία ενδιαφέροντος όπως την Πινακοθήκη στο Lings Ross, το κόλπο Watsons και την παραλία Bondi. Επιλέξαμε για το γεύμα μας ένα εστιατόριο με θέα τον ωκεανό και το απόγευμα επισκεφθήκαμε το ενυδρείο του Σίδνεϋ με πάνω από 13.000 θαλάσσια ζώα και το μεγαλύτερο ύφαλο στον κόσμο. Καρχαρίες, σπάνιοι θαλάσσιοι ελέφαντες, πανέμορφοι ιππόκαμποι, γιγαντιαίες χελώνες, μέδουσες, χιλιάδες τροπικά ψάρια ήταν μόνο μερικά από όσα είδαμε.

Ημέρα 9η: Blue Mountains Tour και εμπειρία Άγριας Ζωής

Μετά το πρόγευμα μας ξεκινήσαμε για την σημερινή εκδρομή 60 km από την πόλη, στα Μπλε Βουνά, ονομασία την οποία πήραν από την γαλάζια ομίχλη που τα περιβάλλει. Η ομίχλη προκαλείται από σταγονίδια ελαίου στα φύλλα των ευκαλύπτων, αντανακλώντας το φως του ήλιου και δημιουργώντας έτσι το μπλε αποτέλεσμα. Εδώ εκτός από τεράστια βουνά γεμάτα δέντρα, βρίσκονται και οι 3 αδερφές, ένας βραχώδης σχηματισμός που ο θρύλος λέει ότι ερωτεύτηκαν τρεις άνδρες από τη γειτονική φυλή Nepean, όμως με βάση τους νόμους της φυλής δεν μπορούσαν να παντρευτούν άνδρες από άλλη φυλή έτσι εκείνοι αποφάσισαν να τις κλέψουν γεγονός που οδήγησε σε πόλεμο τις δύο φυλές. Ένας ηλικιωμένος άνδρας για να προστατεύσει τις αδερφές τις μετέτρεψε σε πέτρα αλλά σκοτώθηκε στη μάχη και κανείς άλλος δε γνώριζε πώς να ζωντανέψει ξανά τις αδερφές! Αργότερα επισκεφθήκαμε το Πάρκο Άγριας Ζωής όπου είδαμε από κοντά καγκουρό, κοάλα, emus και ενδημικά Αυστραλιανά ζώα και πτηνά. Στο Scenic Railway οδηγηθήκαμε μέσα από φαράγγια στο αρχαίο τροπικό δάσος της κοιλάδας Jamison.

10η μέρα: Παραμονή Πρωτοχρονιάς – Pirrama Park Wharf Viewing

Την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς την περάσαμε στην προβλήτα Pirrama Park Wharf στο Pirrama Park. Η προβλήτα προσφέρει εκπληκτική θέα στη όχθη του Σίδνεϊ, το λιμάνι και τη γέφυρα του λιμανιού από όπου εκτοξεύονται τα φαντασμαγορικά πυροτεχνήματα ετησίως την ώρα που αλλάζει ο χρόνος. Στο χώρο φάγαμε, ήπιαμε και χορέψαμε ενώ παρακολουθούσαμε τα καθιερωμένα πυροτεχνήματα της βραδιάς.

11η μέρα: Βόλτα στο Σίδνεϋ

Την πρώτη μέρα του χρόνου μας μετά και το χθεσινό ξενύχτι αποφασίσαμε να ξεκουραστούμε και μετά να περπατήσουμε στο κέντρο της πόλης για χαλαρό καφεδάκι και φαγητό. Οι ντόπιοι πρόσφεραν στον κόσμο του καφέ μια δική τους εκδοχή που μοιάζει με latte, τον flat white που ομολογουμένως είναι ένας εξαιρετικός καφές και έχει εξαπλωθεί σε όλη την Ευρώπη και Αμερική.

12η μέρα: Επιστροφή στην Πατρίδα

Η τελευταία μέρα των διακοπών έφτασε και εμείς με πολλές αναμνήσεις, όμορφες εικόνες και νέες ιδέες ετοιμάσαμε τις αποσκευές μας για το μεγάλο ταξίδι της επιστροφής. Αυτό το ταξίδι μας ανανέωσε! Ευχαριστούμε όλους τους φίλους που μας στηρίζουν σε ότι κάνουμε και ιδιαίτερα τον Μάριο Πρίαμο την φιλία, την συνεργασία και την αγάπη του.